معرفی محترم امان الله شفق به حیث رئیس پالیسی، پلان و نظارت اداره انرژی هستوی افغانستان

aaehc-af
دوشنبه ۱۴۰۰/۳/۱۷ - ۱۴:۵۱
shafaq

روز یک شنبه مورخ 16 جوزا، طی محفل در حضور داشت محترم زاهدالله زاهد سرپرست و معاون اداره انرژی هستوی افغانستان، نقیب الله عبیدی رییس پلان و پالیسی لوی څارنوالی و همکاران شان، روسا، آمرین، مهمانان و کارکنان اداره انرژی هستوی محترم امان الله شفق به حیث رئیس پالیسی، پلان و نظارت اداره انرژی هستوی معرفی گردید.

این برنامه با تلاوت قران کریم آغاز گردید، محترم زاهدالله زاهد سرپرست و معاون اداره انرژی هستوی ضمن سپاسگزاری از حضور گرم مهمانان و اشتراک کنندگان، مسئولیت جدید آقای امان الله شفق را به عنوان رئیس پالیسی، پلان و نظارت اداره انرژی هستوی تبریک گفته و از آقای شفق خواستار همکاری ها در راستای فعالیت های ریاست پالیسی، پلان و نظارت اداره انرژی هستوی گردیده و همچنین از خدمات و تلاش های سرپرست اسبق این ریاست محترم بشیر احمد احمدزی به نیکی یاد نموده و ایشان را تقدیر نموده و برای شان آرزوی موفقیت نمود.

جناب زاهدالله زاهد از آقای شفق رییس جدید پالیسی، پلان و نظارت اداره خواست که نسبت به این موقعیت از دید مسئولیت پذیری و وطندوستی فکر کند و در راستای بهبودی اداره و خدمت به مردم و کشورش صادقانه تلاش نماید. و همچنان افزود تا روی پالیسی ها و پلان های آینده اداره انرژی هستوی، ارتباطات با سایر سازمان های ملی و بین المللی، ادارات و موسسات هماهنگی خوبی ایجاد کند. و همچنان افزود که اداره انرژی هستوی نظر به فعالیت و ساحه کاری شان، یک نهاد علمی، تخنیکی و کاربردی است، بناً این ریاست یکی از ریاست های پالیسی ساز این اداره میباشد. ایشان از تمام کارمندان، متخصصین و کارشناسان اداره انرژی هستوی خواست که در همکاری با رئیس جدید پالیسی، پلان و نظارت اداره روی پلان و برنامه هایی شان بیشتر کار نموده  و در هماهنگی با همدیگر روی اهداف مشترک شان فعالیت نمایند.

در ادامه، اقای شفق رییس جدید پالیسی، پلان و نظارت از اعتماد رهبری اداره انرژی هستوی افغانستان سپاسگزاری کرده و تعهد سپرد که در راستای انجام امور کاری تلاش می‌کند.

گفتنی است که اقای شفق ماستر اداره عامه از پوهنتون ایالت پنجاب هندوستان میباشد و بیشتر از ده سال در بخش‌های اداری، در ادارات دولتی و بین‌المللی کار کرده است.

تازه ترین خبر

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۵/۱۹ - ۱۰:۲۴
Background image

ارایه پریزنتیشن تحت نام پالیسی افزایش مشارکت زنان درخدمات ملکی در اداره انرژی هستوی افغانستان

در این برنامه محترم ذاهدالله ذاهد سرپرست رئیس و معاون اداره انرژی هستوی ، روسا، امرین و کارکنان اداره اشتراک ورزیده بودند.

برنامه پالیسی افزایش مشارکت زنان در خدمات ملکی توسط عزیزه. . .

دوشنبه ۱۴۰۰/۴/۱۴ - ۱۵:۵۷
Background image

اطلاعیه تصمیم اعطای قرارداد

بدینوسیله به تأسی از فقره 2 ماده 43 قانون تدارکات به اطلاع عموم رسانیده میشود که اداره انرژی هستوی در نظر دارد قرارداد خریداری (61) قلم قرطاسیه باب ضرورت سال مالی 1400، دارای کود نمبر a. . .

سه‌شنبه ۱۴۰۰/۴/۱ - ۱۰:۴۰
Background image

گزارش کاری سفر یک ساله علمی- تخنیکی محمد رؤف آگاه

دوره آموزشی یک‌ساله تحت عنوان (Academic and Clinical Training in Medical Physics) از جانب آژانس بین‌المللی انرژی اتمی، اداره انرژی هستوی افغانستان در پوهنتون تهران و انستیتوت کنسر. . .

بازگشت به خبر